27 Ocak 2012 Cuma

Rakip takıma metresim demek için "miz", "mız" deriz biz...



Aslında lafı fazla uzatmaya gerek yok...

Ben bir Beşiktaşlı olarak "Fenerbahçemiz", "Galatasarayımız" falan diye bir cümle kurarsam bunu onların bizim tabir yerindeyse "Metresimiz" anlamında kullanırım. Benim için bunun dışında asla "miz" ve "mız" olamazlar.

Ama bu satırların devamını da okursanız belki hislerimi anlatamadığımı anlarsınız.

Bu gün Fulya'ya yürürken Beşiktaş'tan, bir sokak tabelası dikkatimi çekti. Duvara çakılı sokak tabelasının bir köşesinde bir Türk bayrağı asılıydı ve tabelada Hakkı Yeten Caddesi yazıyordu. Aklımdan sadece bir gün önce 'tüpçü'nün rakip takımı savunurken söylediği "Fenerbahçemiz" lafı aklıma geldi. Derin bir nefes aldım "Vah Baba Hakkı, dün kemiklerin sızlamadı mı" diye düşündüm. Biraz daha yürüdükten sonra Şan Ökten tesislerinin harabeye dönen binasına baktım bir kez daha. "Yuh ulan ayıp" dedim yine içimden, ama öfke kalbimde büyüdü, büyüdü haykırmak istedim.

Şimdi soralım kendimize Çilekli Tesisleri'ni Nevzat Demir yaptı. İnönü Stadı'na çivi çakılmadı, Şan Ökten Tesisleri ve orda oynayan çocukların hali ise içler acısı. Ve biz bu adama bilmem kaç yüz milyon dolar borçlandık. Adam sadece transfer yaparak, babasının çiftliği gibi kulübü yönettiği yetmedi. Kapalı'yı Çarşı'yı bitirdi o tribünün asırlık ağabeylerini tek tek kaçırdı. Bu yüzden Twitter'da #100000besiktasliariyoruz kampanyası başlatıldı. Forza'nın Rıdvan Akar'a yaptığı ayıbı ise söylemek bile istemiyorum...


O zaman ne diyoruz, "Crom ölüleri say!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder